Ամփոփում ենք ուսումնական 3-րդ շրջանը (փետրվար-մայիս)

Մայրենի — Ես երրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում մասնակցել եմ շատ նախագծերի։ Իմ մասնակցությունը «Թումանյանական օրեր»-ին` Հ. Թումանյան. «Իմ երգը», Հ․ Թումանյան․ «Ինքնակենսագրություն», Հ․ Թումանյան․ «Պատրանք», Հ. Թումանյան. «Երկու սև ամպ», Հ. Թումանյան. «Երկու սև ամպ. Հարցեր և առաջադրանքներ, Թումանյանական ֆլեշմոբ, Իմ Թումանյանը, Հ. Թումանյան. «Հսկան», Հ. Թումանյան. «Արև և Լուսին», «Անբախտ վաճառականները» բալլադ, իմ մասնակցությունը «Տերյանական օրեր»-ին` Վահան Տերյան. «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն…», Տերյանական ֆլեշմոբ, Վահան Տերյան. «Հայտնություն», իմ մասնակցությունը «Չարենցյան օրեր»-ին` Եղիշե Չարենց. «Հայրենիքում», Եղիշե Չարենց, Չարենցյան ֆլեշմոբ, իմ «Ուսումնական գարուն» նախագծին, իմ մասնակցությունը «Աղայանական օրեր»-ին` Ղ. Աղայան․ «Վաճառականի խիղճը», Ղ․ Աղայան. «Հնարագետ ջուլհակը», Ղ․ Աղայան. «Հնարագետ ջուլհակը». առաջադրանքներ, Ղազարոս Աղայան, Ղ. Աղայան. «Եղեգնուհի», Ղ. Աղայան. «Մանուկ-խան», Ղ․ Աղայան. «Մանուկ-խան». առաջադրանքներ, իմ «Գնում եմ Մայր դպրոց․․․» նախագիծը, իմ մասնակցությունը «Հազարան հավքը» նախագծին` «Հազարան հավք», «Հազարան հավք». Պառավի անեծքն ու այգու չորանալը, ծերունի հրեշտակը, «Հազարան հավք». Արեգն ու եղբայրները գնում են Հազարան Հավքը որոնելու, Կախարդական աշխարհի ճանապարհն ու հսկա ծերունին, «Հազարան հավք». Արեգը Սև աշխարհում, «Հազարան հավք». Կապույտ աշխարհում, Արեգը Կարմիր աշխարհում, Արեգը Հուրի-Փերիների մշտադալար աշխարհում, «Հազարան հավքը» կարդալուց հետո…։ Երրորդ ուսումնական շրջանում իմ գրած ստեղծագործական աշխատանքները` Ստեղծագործական աշխատանք. Գյուղացու տարօրինակ, բայց ճիշտ պատմությունը, Գարնանամուտ, «Խիղճը»․ Ստեղծագործական աշխատանք, Ստեղծագործական աշխատանք. Հյուսիսի Կախարդական այգին, Առավոտը տիեզերքում. Ստեղծագործական աշխատանք։ Երրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում իմ ճամփորդապատումը` Ճամփորդություն դեպի Զովաբեր։ Երրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում մասնակցել եմ ամենամսյա ֆլեշմոբներին։

Թողնել մեկնաբանություն