1. Անգիր սովորել (կրկնել) Հ. Թումանյանի «Իմ երգը» բանաստեղծությունը:
2. Բանաստեղծության միջից գտնել և դուրս գրել անծեր բառի հոմանիշները:
Անտակ, անվերջ, անհատ
3. Բանաստեղծության միջից գտնել և դուրս գրել երկյուղ բառի հոմանիշը:
Ահ
4. Գրել հարուստ, առատ, ճոխ, բախտավոր, բարություն բառերի հականիշները:
Հարուստ — աղքատ, չունևոր
Առատ — քիչ, պակաս, սակավ
Ճոխ — աղքատ
Բախտավոր — անբախտ, դժբախտ
Բարություն — վատություն, անգթություն, չարություն
5. Գրել, թե ինչով է հարուստ Թումանյանը:
Հովհաննես Թումանյանը հարուստ է իր ստեղծագործ մտքով։
6. Փորձել բացատրել բանաստեղծության վերնագիրը:
Երբ մարդ ուրախ երգ է լսում, նա ուրախություն է ստանում, և Հովհաննես Թումանյանը ուրախությունը գրելով է արտահայտում, դրա համար էլ վերնագիրը «Իմ երգ» է դրել։
7. Բաց թողնված տառերը լրացնել:
Մի անգամ առավոտյան Ջելսոմինոն գնաց իրենց պարտեզն ու տեսավ՝ բոլոր տանձերը հասել են: Տանձերը, ախր, միշտ այդպես են, ոչ ոքի ոչինչ չեն ասում, բայց իրենց համար հասնում են, և մի գեղեցիկ օր էլ տեսնում ես, որ արդեն հասել են, ու եկել է քաղելու ժամանակը:
«Ափսոս, որ սանդուղք չեմ վերցրել հետս,- մտածեց Ջելսոմինոն: — Արի գնամ, տանից սանդուղք բերեմ ու մի հատ էլ երկար ձող՝ վերևի ճյուղերից տանձը թափ տալու համար»:
Բայց այդ պահին նրա գլխում մի ուրիշ միտք ծագեց, ավելի ճիշտ՝ մի փոքր քմահաճույք. «Իսկ եթե օգտվեմ իմ ձայնի՞ց»: