- Կարդալ տեքստը, լրացնել բաց թողած տառերը:
Վաղուց, շատ վաղուց մի մարդ էր ապրում: Նա աշխարհի ամենաբարի մարդն էր: Հենց լույսը բացվում էր, վերցնում էր իր սրինգն ու շրջում գյուղից գյուղ, քաղաքից քաղաք: Նա իր սրինգի քաղցր մեղեդիներով մխիթարում էր վշտացածներին, բժշկում հիվանդներին: Երբ լսում էին նրա նվագը, թշնամիները հաշտվում էին, խոսում սիրո և եղբայրության մասին:
Մի անգամ ուշ գիշերով մարդը տուն էր վերադառնում անտառի միջով: Հանկարծ շատ մոտիկից լսվեց գայլերի ոռնոցը, մի քիչ հետո խավարի մեջ պսպղացին նրանց աչքերը: Մարդը մի պահ քարացավ, բայց իսկույն սթափվեց, ձեռքն առավ սրինգն ու սկսեց նվագել: Հնչեց կախարդական մեղեդին, և գայլերը նստեցին գետնին, գլուխները դրեցին առջևի թաթերի վրա ու կարծես քարացան:
2. Բնութագրել այս պատմության մարդուն՝ պատմելով նրա կատարած գործերի մասին:
Այս պատմության մարդը շատ բարի էր և լավություն էր անում բոլորին։
3. Մարդն ինչպե՞ս փրկվեց գայլերից:
Մարդը գայլերից փրկվեց իր սրինգի նվագի շնորհիվ։
4. Վերնագրել տեքստը:
Բարի մարդն ու կախարդական սրինգի նվագը
5. Կազմել նոր բառեր աշխարհ, ճանապարհ բառերով:
Աշխարհ — աշխարհագրություն, աշխարհահռչակ
Ճանապարհ — ճանապարհորդ, ճանապարհորդել
6. Դուրս գրել ընդգծված բառերը՝ դիմացը գրելով, թե յուրաքանչյուրն ինչ խոսքի մաս է:
Ամենաբարի — ածական
Սրինգ — գոյական
Նա — դերանուն
Քաղցր — ածական
Մխիթարում էր — բայ
Մարդ — գոյական
Անտառ — գոյական
Սթափվեց — բայ
Կախարդական — ածական
7. Համառոտել նախադասությունը՝
Նա իր սրինգի քաղցր մեղեդիներով մխիթարում էր վշտացածներին:
Նա մխիթարում էր։
8. Գտնել տրված նախադասության ենթական և ստորոգյալը՝
Մի անգամ ուշ գիշերով մարդը տուն էր վերադառնում անտառի միջով:
Ենթակա — մարդը
Ստորոգյալ — վերադառնում էր
9. Հետևյալ բառերի հոմանիշները գրել` մխիթարել, պսպղալ, թշնամի:
Մխիթարել — հուսադրել, քաջալերել
Պսպղալ — փայլել, շողալ
Թշնամի — ոսոխ, հակարակորդ
10. Տրված թվերը գրել բառերով՝ 2099, 37, 45, 766, 84:
2099 — երկու հազար իննսունինը
37 — երեսունյոթ
45 — քառասունհինգ
766 — յոթ հարյուր վաթսունվեց
84 — ութսունչորս